Productnieuws

Bohle vernieuwt online shop

Bohle Homepage NL

Bohle heeft haar online shop vernieuwd. Op www.bohle.nl (internationaal www.bohle-group.com) vinden klanten naast een ‘ongecompliceerde manier van bestellen ook een eenvoudige navigatie en uiterst aantrekkelijke condities.’ Zo krijgt de klant op iedere internetbestelling met een waarde van meer dan euro 100 tot 1 juni 2012 5 procent extra korting.

De startsite geeft een overzicht van de veertien product/merkcategorieën: van glassnijden en –breken via handling of glasverlijming naar beslag voor bad en sanitair, interieurbouw, meubels en luifels. De online shop ‘herkent’ in welk land de gebruiker zich bevindt en past de taal en het productoverzicht hierop aan. Op deze manier maken ook klanten van Bohle Benelux optimaal gebruik van de site, waarop meer dan 8.000 producten dag en nacht te bestellen zijn. Het bedrijf uit Veenendaal in een persbericht: ‘Drie navigatiemogelijkheden voeren de klant naar waar hij moet zijn. Een krachtige tool daarbij is de zoekfunctie, die op iedere pagina aanwezig is en zowel artikelnummers alsook (delen van) zoekbegrippen verwerkt. Artikelnummers leiden direct naar een product en zoekbegrippen naar voorstellen voor producten of hoofdstukken. Ook kunnen klanten via een uitklapmenu op een artikelgroep klikken, om via een klein aantal kliks de gezochte artikelen te vinden. Alternatief is een menulijst aan de linkerzijde die de bezoekers betrouwbaar naar hun doel leidt. Wanneer de gebruiker zijn product gevonden heeft, wordt er tal aan extra informatie gegeven. Zo is ieder product voorzien van reserveonderdelen, alternatieven en toebehoren. Door een filterfunctie, kunnen speciale merken gezocht worden’, aldus Bohle.

Praktisch is ook de functie ‘Klanten die dit artikel kochten, kochten ook….’ Verdiepende informatie wordt gegeven middels productvideo’s, databladen of flyers, die bij ieder product aangegeven worden. De productprijzen worden gegeven na het inloggen. ‘Ingelogde klanten wordt de mogelijkheid geboden een product te waarderen, zo wordt het contact met de klant geïntensiveerd en krijgen wij impulsen voor door- en nieuwe ontwikkelingen.’ Meer informatie: www.bohle.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>