Productnieuws

VKO meldt ons de jongste technieken die voorhanden zijn om een klant voor langere periode te binden en de eigen organisatie te optimaliseren. Als eerste noemt het bedrijf uit Utrecht de mogelijkheid om bij een bestelling de status van een opdracht via internet te volgen. Met behulp van een website kan de klant hier 24 uur per dag  7 dagen per week inzicht in krijgen.

Maar de klant wil ook geïnformeerd worden over levertijden. Dat kan volgens VKO met een druk op de knop: de adressen voor de volgende dag worden per SMS gestuurd en de klant wordt herinnerd aan wanneer de glaszetter komt. En dat allemaal automatisch: het programma maakt gebruik van de ingevoerde informatie en verstuurt de reminder automatisch. Ook maakt de software inzichtelijk hoe het klantencontact is geweest is: per brief, fax, mail of SMS.

Optimalisering van de eigen organisatie ligt hier in het verlengde van: waar zijn mijn medewerkers, zijn ze op tijd voor volgende klus? Vermindering van de administratieve lasten is een wens van elk bedrijf. Met behulp van GPS en internet worden de begin- en eindtijden van een order automatisch geregistreerd. De ritgegevens worden direct gekoppeld aan een order waarna de marges onmiddellijk duidelijk worden. Kortom, aldus VKO, met eenvoudige tools zorgen voor klantenbinding met beter inzicht in de kosten en daardoor een hogere winstmarges. Meer informatie: www.vko.nl

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Glas in Beeld: professioneel, technisch & inspirerend

Volg de ontwikkelingen in de glasbranche op het gebied van gebruik van vlakglas zoals: brandwerend-, energiebesparend- en veiligheidsglas.

Abonneer nu en ontvang 6 keer per jaar het vakblad Glas in Beeld.