Ga naar hoofdinhoud

CEO Scheuten: ‘Glassector moet zich heruitvinden’

Hij is tien jaar vice-president geweest van Nedschroef in Helmond, producent van bevestigingmiddelen voor met name de auto-industrie. In z’n profiel op LinkedIn schrijft hij dat hij sterk is in het begeleiden van veranderingsprocessen en het coachen van mensen. Had zijn voorganger Hans Willemsen als taak ‘de lakens van Scheuten Glas strak te trekken’ en het bedrijf door moeilijke tijden te loodsen, Donald Eshuis, sinds juli de nieuwe CEO van het 700-koppige bedrijf uit Venlo, heeft als missie het ondernemerschap terug in de organisatie te brengen. ‘De glassector moet zich heruitvinden.’

Lees het volledige artikel in de jongste uitgave van Glas in Beeld die volgende week verschijnt. Nog geen abonnee? Vraag hier een proefexemplaar op.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Schrijf je in voor de Glas in Beeld nieuwsbrief

Ontvang elke week uit het laatste (product)nieuws, trends en ontwikkelingen uit de glassector in je mailbox.
Sluit je aan bij ruim 3.500 professionals en mis niets!