Nieuws

AGC heeft een nieuwe brochure uitgegeven waarin het glasdistributienetwerk centraal staat. De brochure heeft ‘vanzelfsprekend’ als rode draad waarbij thema’s als ‘vanzelfsprekend uw vertrouwde glaspartner’, ‘service als vanzelfsprekend’, ‘logistiek als vanzelfsprekend’ etc worden behandeld.

Met achttien locaties beschikt AGC in Nederland over een landelijke dekking. In de brochure zegt AGC over de aanpak en meerwaarde van de lokale vestigingen: ‘Als wij onze klanten vragen wat zij zo sterk vin-den van onze lokale vestigingen, dan noemen ze steevast de grote betrokkenheid van onze mensen. Ze voelen zich thuis ‘bij ons’ en dat komt niet alleen door de kop koffie die altijd voor u klaar staat. Onze medewerkers doen er alles aan ervoor te zorgen dat alles van of-ferte tot levering vlekkeloos verloopt. Werken met glas is mensenwerk en in de ketting van fabriek tot bouwplaats vormen onze mensen de belangrijkste schakel. Ze organiseren uw order zo adequaat mogelijk om die snel, flexi-bel en bovenal naar wens af te leveren.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.