Nieuws
Pujol

Pujol Group, specialist in de ontwikkeling van gelaagd glas met EVA, heeft een nieuwe huisstijl. Voor de drie bedrijven van de groep Hornos Industriales Pujol, Evalam en i ON by Pujol, is er een nieuw logo volgens eenzelfde patroon. 

De logo’s staan volgens de groep voor ‘uitmuntendheid in technologie’. De nieuwe huisstijl ‘projecteert het bedrijf in de toekomst en versterkt door zijn helderheid en leesbaarheid het imago van dicht opereren bij de klant’. Om herkenbaar te blijven, zijn de belangrijkste bedrijfskleuren van elk van de bedrijven van de groep gehandhaafd. Het vernieuwde imago komt voort uit de transformatie van het bedrijf met z’n honderdjarige geschiedenis. Dit heeft onder meer geleid tot de oprichting van een nieuwe productie-eenheid op het gebied van EVA-folieproductie.

Filosofie ongewijzigd

‘Als vierde generatie die de leiding heeft over het bedrijf’, zegt Jorge Pujol, CEO van Pujol Group, ‘zijn we er trots op dat we deze nieuwe beeldverandering in onze huisstijl kunnen doorvoeren. We veranderen het uiterlijk, maar niet de filosofie. De nieuwe logo’s blijven onze waarden vertegenwoordigen. We hebben geweldige klanten die ons al jaren begeleiden in onze groei. Ze weten dat we hetzelfde blijven en dat we hard blijven werken om ons elke dag te verbeteren.’ 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.