Nieuws

In juli maakte Sigma Coatings uit Uithoorn de winnaar van haar Prima Sigma-campagne bekend. Martin Treffers van schildersbedrijf Gebroeders van der Plas uit Rosmalen was de gelukkige winnaar van een trip naar New York.  Uit ruim 2000 inzendingen werd ‘Mijn partner’ als winnende van de tweewoordenwedstrijd gekozen. ‘Mijn partner’ omvat precies datgene waar de verfproducent voor staat, namelijk samen met de beste schilders het beste eindresultaat leveren. In de Prima Sigma-campagne staat de schilder centraal. Martin Treffers: ‘Het gaat om meer dan de pot verf alleen, het gaat om het samenwerken.’

De verfproducent vroeg schilders in twee woorden uit te drukken waarom zij specifiek voor Sigma-producten kiezen. Gert Rademaker, country manager Sigma Coatings had de moeilijke taak om een keuze te maken uit diverse kanshebbers: ‘Sigmaficant beter’, ‘kleurrijk vakwerk’, ‘constant duurzaam’, ‘dekt perfect’, beschermend verfraaien’, ‘bewezen beter’ en ‘gekleurd onderhoud’. Alle deelnemers van de Prima Sigma-campagne ontvangen een persoonlijk bedankje met een speciale Top Bundel. De afgelopen tijd is de verfproducent met een camera op pad gegaan om schilders te vragen waarom zij voor Sigma-producten kiezen. De ervaringen van de ondervraagde schilders van de Sigma-wedstrijd waren enige tijd te horen en te zien via onder meer radiocommercials op Radio 538 en de actiewebsite www.primasigma.nl. Het online portaal bevat onder andere filmpjes en quotes van de geïnterviewde schilders. Meer informatie: www.primasigma.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.