Nieuws

NSG Group, het moederbedrijf van Pilkington, wijzigt haar huisstijl. Sinds de overname van Pilkington, vijf jaar geleden, zijn er twee logo’s en huisstijlen gehanteerd. De groep heeft er nu voor gekozen ‘ons imago te vereenvoudigen, de waardevolle Pilkington merknaam te behouden en het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl voor de NSG Group’. NSG Group gebruikt voor de herkenbaarheid voor medewerkers, klanten en leveranciers voortaan één logo. De nieuwe NSG Group merkidentiteit is gecreëerd om te profiteren van de positie van de groep als ‘een wereldleider in het vlakglas voor toepassing in de bouw, automotive en solar industrie’, aldus Pilkington. Meer informatie: www.pilkington.nl

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Glas in Beeld: professioneel, technisch & inspirerend

Volg de ontwikkelingen in de glasbranche op het gebied van gebruik van vlakglas zoals: brandwerend-, energiebesparend- en veiligheidsglas.

Abonneer nu en ontvang 6 keer per jaar het vakblad Glas in Beeld.