Nieuws

Ieder jaar strijden partijen uit de bouwkolom om de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Dit jaar kwam Velux Nederland met de Velux Club en het online Velux Montagepartnersysteem als winnaar uit de bus. Andere genomineerden waren Saint-Gobain Distribution the Netherlands met Greenworks en ASSA ABLOY/Nemef met Radaris Evolution.

Velux wil meer zijn dan alleen een fabrikant of leverancier van producten. Ze wil ook partner zijn en haar afnemers ondersteunen. Met haar Club helpt het bedrijf haar leden, de aannemer en ZZP’er, bij de dagelijkse uitvoering van hun werkzaamheden met behulp van training, advies op maat, documentatie, bestekservices en detailtekeningen. Clubleden beschikken als eerste over nieuwe informatie en profiteren van de kennis en ervaring van de medewerkers van Velux en de andere leden. Hiermee creëert het bedrijf uit De Meern loyaliteit onder afnemers terwijl ze haar concurrentiepositie versterkt. Daarnaast biedt het online Montagepartnersysteem de consument en de verwerker een platform om met elkaar in contact te treden. De montagepartners zijn kleine aannemers en klusbedrijven die ieder jaar één of meerdere keren getraind worden, aangesloten zijn bij een geschillencommissie en werken volgens de montagevoorschriften. Meer informatie: www.velux.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.