KOMO heeft een grondige restyling van haar website en huisstijl afgerond. De huisstijl is aangepast aan de tijd en de website maakt voortaan alle informatie over de certificaten van KOMO gemakkelijk toegankelijk, onder andere door een handige ‘3D-Certificaat Scout'. Directeur Lodewijk Niemöller is erg tevreden met het resultaat: ‘Hiermee onderstrepen we onze positie als marktleider in gecertificeerde bouwkwaliteit.'
De nieuwe website en huisstijl zijn officieel gelanceerd tijdens de internationale Bouwbeurs 2011. Vanaf begin februari staat de site live ‘als informatiebron op het gebied van certificering binnen de bouw'. De vernieuwde site en huisstijl passen binnen de revitalisering die KOMO eind vorig jaar heeft ingezet om zich meer nadrukkelijk als marktleider in gecertificeerde bouwkwaliteit te presenteren.
De website ontsluit niet alleen de database van KOMO op het gebied van certificatie, maar bevat ook een tiental clips met interviews met key opinion leaders binnen de bouw en installatie over het alsmaar toenemende belang van certificatie. Te zien zijn onder andere Ed Nijpels (‘een goed keurmerk vermindert faalkosten'), Elco Brinkman (‘consument heeft behoefte aan kwaliteistcontrole') en Age Vermeer (‘KOMO helpt bij waarborgen duurzaamheid'). Op de site is ook een 3D Certificaten Scout opgenomen. Door middel van het klikken op details van de drie dimensionaal afgebeelde woning worden alle KOMO-certificeringen zichtbaar gemaakt. Meer informatie: www.komo.nl