Productnieuws

Het BouwKennis Jaarrapport België 2010/2011 is uit. ‘Een beleidsplan dat niet gefundeerd is op concrete marktinformatie heeft geen kans van slagen. Maar over de grens is het verzamelen van deze kennis tijdrovend en ingewikkeld. Gebruik daarom het BouwKennis Jaarrapport België 2010/2011, een blauwdruk voor marketing- en businessplannen', aldus Bouwkennis in een persbericht.

Het rapport is een compleet overzicht van de Belgische bouwsector en geeft inzicht in de wensen en gewoontes van alle marktpartijen. Het rapport is opgebouwd als een marketingplan, waardoor het eenvoudig is te gebruiken bij het opstellen van strategie en beleid. Het jaarrapport volgt de drie hoofdthema's Markt, Marketingmix en Trends. Dit jaar is er bovendien een themahoofdstuk gewijd aan de woningrenovatiemarkt.

Markt

  •   Bouwproductie, bouwconjunctuur en bouwprognoses
  •   Economische en demografische ontwikkelingen

Marketingmix

  •   Ontwikkelingen rondom personeel in de bouw
  •   Marketing en research & development
  •   Wijzen van bestellen, leveren via DHZ-kanaal
  •   Ontwikkelingen in het marketing- en communicatiebudget
  •   Mediaoriëntatie en de rol van internet in dit proces

Trends & Ontwikkelingen

  •   De toekomst van duurzaam bouwen
  •   Blijvende gevolgen van de crisis
  •   Financieringsproblemen rondom bouwprojecten
  •   Verhuisgeneigdheid en woonwensen consumenten
  •   Renovatie- en klusgedrag Belgische consument

De kosten voor het rapport bedragen € 595. Meer informatie en bestellen: www.bouwkennis.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.