Productnieuws

Als specialist in zonwering, rolluiken en sectionale poorten investeert Harol niet alleen in innovatieve producten maar ook in vernieuwende concepten. Het nieuwe showroomconcept is daar het beste bewijs van: een interactief en modulair systeem voor een praktische én commerciële ondersteuning van de dealers, zo meldt het Belgische bedrijf in een persbericht.

‘We willen meedenken met onze klanten en meewerken aan hun toekomst. Met het showroomconcept kunnen dealers efficiënt de eindconsument informeren en adviseren. Zie het als een beperkte investering voor een maximaal rendement', aldus Annick Draelants, commercieel directeur van Harol. Het nieuwe showroomconcept bestaat in drie versies: een lage wand, een hoge wand en een paviljoen. ‘Stuk voor stuk concepten die je showroom een instant-upgrade geven en tegelijk het merk Harol professioneel ondersteunen. Het modulaire concept is flexibel en past zo in elke showroom – van een shop-in-shop tot een volledige toonzaal. Je kan veel producten tonen op een beperkte oppervlakte, zowel in 2D als 3D, en de klanten kunnen zelf hun weg vinden in de productgroepen. De opbouw is dan ook logisch: samenhorende producten staan dicht bij elkaar, didactische panelen zijn binnen handbereik, technische materialen zijn discreet aanwezig én er is plaats voor verkooptools, zoals folders.' Meer informatie: www.harol.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.