Ga naar hoofdinhoud

Nieuw logo Vetrotech Saint-Gobain

Vetrotech Saint-Gobain uit Weert, specialist in brandwerende beglazing, voert geleidelijk een nieuw logo in. Een aantal zusterbedrijven uit de Saint-Gobain Group gingen Vetrotech voor, waaronder Isover, Ecophon en Quantum.

Op termijn zullen ook alle andere Saint-Gobain bedrijven ditzelfde proces doorlopen en een vergelijkbaar en dus herkenbaar logo gaan dragen. Het achterliggende doel is; de ‘habitat strategy' uitdragen. De drie belangrijkste pijlers van deze strategie zijn: bouw, energie en omgeving. ‘Wereldwijd, want door het in één stijl brengen van de logo's wordt de samenhang tussen de verschillende bedrijven voor iedereen en overal zichtbaarder', aldus Vetrotech in een persbericht.Meer informatie: www.vetrotech.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Schrijf je in voor de Glas in Beeld nieuwsbrief

Ontvang elke week uit het laatste (product)nieuws, trends en ontwikkelingen uit de glassector in je mailbox.
Sluit je aan bij ruim 3.500 professionals en mis niets!