Productnieuws

De woonbranche staat onder druk. De tijd dat mensen een standaardwoning wilden is definitief voorbij. Zowel aan het huis zelf als aan de woonomgeving worden steeds hogere eisen gesteld. Door de recessie zijn er bovendien minder klanten. En de mensen die de markt betreden, willen hun geld goed besteden. Het Woonkennis Jaarrapport Nederland 2009/2010 geeft antwoord op actuele vragen.

Het WoonKennis Jaarrapport Nederland vormt ‘een onmisbaar naslagwerk' voor het ontwikkelen van strategie op de Nederlandse woonmarkt. Een groot deel van het rapport is opgebouwd aan de hand van onderzoek dat speciaal voor het rapport is uitgevoerd. Traditiegetrouw wordt er stilgestaan bij de belangrijkste economische indicatoren, zoals het consumenten- en producentenvertrouwen. Daarnaast komt de bouwproductie en woningvoorraad aan bod en is er aandacht voor de tevredenheid van huurders met corporaties, de verhuisgeneigdheid van de Nederlandse woonconsument en het oriëntatiegedrag van woningzoekenden. Er wordt bovendien ingegaan op het klusgedrag van kopers en huurders en hun productkeuzen. Ook de belangrijkste trends en ontwikkelingen worden besproken, zoals energiebesparing, domotica en particulier opdrachtgeverschap. Het jaarrapport kost 595 euro. Meer informatie: www.bouwkennis.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.