Productnieuws

Lisec.eye: nieuwe digitale service

LiSEC biedt sinds kort met LiSEC.eye een nieuwe digitale service aan waarbij klanten voor onderhoud, reparaties en storingen op afstand online worden ondersteund. ‘Met LiSEC.eye vermindert u niet alleen de tijd die nodig is voor service, maar worden uw medewerkers ook visueel geholpen bij het snel vinden van het juiste antwoord’, aldus de Oostenrijke glasmachinefabrikant. De service is beschikbaar voor een kleine toeslag bovenop het basistarief voor machines, ongeacht het aantal machines.

LiSEC noemt tijdwinst als belangrijkste voordeel. Dankzij onmiddellijke assistentie worden uitvaltijden gereduceerd. De klant wordt verbonden met een LiSEC-servicetechnicus en de oorzaak wordt verholpen via een interactieve videoconferentie. Belangrijke meerwaarde ten opzichte van gewoon overleg per video is dat de klant screenshots kan maken en deze samen met de LiSEC-servicetechnicus bekijkt. Ook notities kunnen worden, vergelijkbaar met het werken met een whiteboard. Belangrijk gegeven van LiSEC.eye is dat klanten toegang krijgen tot het serviceportaal ‘myLiSEC’. Alle servicetags, inclusief status, aanvragen, servicegerelateerde documenten en een lijst van alle machines zijn daar gedocumenteerd. Dit is inclusief toegang tot E-planning en bedieningsinstructies, maar ook tot de beschikbare softwareproducten. De nieuwe service van LiSEC is geschikt voor gebruik per computer, laptop, tablet en smartphone. De live video is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. Zelfs met een signaal met lage bandbreedte is het volgens LiSEC mogelijk een verbinding tot stand te brengen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.