Glas in Video
vandaglas

Tijdens een livestream op Vimeo en LinkedIn heeft GLASSOLUTIONS afgelopen vrijdagmiddag haar nieuwe naam gelanceerd. De glasspecialist uit Arnhem, met als ondertitel bij de nieuwe naam ‘Expert Partners in Glass’, gaat verder door het leven als vandaglas. Tijdens de live presentatie ‘nieuw merk nieuwe toekomst’ spraken CEO Ulrich Feindt en CCO Rutger Hooghoed meer dan duizend kijkers toe. ‘De nieuwe naam staat voor de uitzonderlijke dingen die we doen, ook met een internationale uitstraling.’

GLASSOLUTIONS heeft zich per 1 november 2019 losgemaakt van Saint-Gobain. Vanaf die datum opereert het glasbedrijf weliswaar zelfstandig, maar nog wel met een duidelijke link naar Saint-Gobain, eigenaar van de naam GLASSOLUTIONS. Hooghoed: ‘Om een volgende stap naar onafhankelijkheid te zetten en hiermee onze eigen identiteit te vergroten, gaan wij per 18 juni verder onder de naam vandaglas. Het is geen familienaam of iets dergelijks, maar gewoon een goed klinkende naam. Geavanceerd, modern, elegant, uniek. Vandaglas klinkt goed in het Nederlands maar is ook internationaal goed uitspreekbaar. Volledig anders dan de competitie en ook anders dan Saint-Gobain en GLASSOLUTIONS. Kortom: opvallend en anders dan anders en dat is gelukt.’

De lancering begint op 13:53 met op 17:34 de onthulling van de nieuwe naam.

Vandaglas en het vrije denken

Tijdens de live onthulling van de nieuwe naam en het nieuwe logo legden Feindt en Hooghoed uit waarom het zo belangrijk is een nieuwe, volgende stap te zetten met GLASSOLUTIONS. ‘Sinds bijna anderhalf jaar zijn we onafhankelijk en we zijn vanuit onze historie gewend om op een bepaalde manier te denken. Wat we vanaf vandaag zijn gestart is het grote denken, het vrije denken, het out of the box denken en als onafhankelijk bedrijf denk ik dat we daar de komende tijd veel energie in gaan steken wat ook voordelen heeft voor onze klanten.’

‘Beyond the ordinary’ is voor vandaglas het uitgangspunt. Hooghoed legde uit wat dit in de praktijk betekent. ‘De belofte aan onze klanten is dat we verder gaan dan de standaard. Wij willen de leverancier zijn die verder gaat dan de standaard. Dat zit ‘m in de producten, in de fabrieken, in de supply chain, in de co-marketing, denk bijvoorbeeld aan de spacers waar we klantteksten kunnen toevoegen. We hebben zoveel unieke eigenschappen aan de markt te bieden; de mogelijkheden zijn ongekend.’

Van links naar rechts:
Ulrich Feindt CEO, Hans Gorlee COO, Rutger Hooghoed CCO en Michiel Bouman CFO.

Lees ook onze eerdere berichten over GLASSOLUTIONS.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.